Urejanje šolske okolice
Učenci OŠ Trnovo skupaj z mentorji skrbijo za urejeno okolico naše šole. Pri tem učenci sledijo globalnim ciljem projekta:
- časovno raziskujejo, opredelijo in pojasnijo dogodke in spremembe v različnih letnih časih,
- ugotavljajo, da je življenje živih bitij odvisno od drugih bitij in od nežive narave,
- spoznavajo in uporabljajo spoznanje, da rastline gojimo za hrano (polje in vrt) in da za pridelavo potrebujemo orodja in stroje,
- s poskusi ugotavljajo, da mlade rastline lahko zrastejo iz semen, čebulic, gomoljev, potaknjencev,
- spoznavajo vrt kot življenjsko okolje,
- se učijo opisati, kako sami in drugi vplivajo na naravo in s tem spoznavali globalni trajnostni razvoj,
- ugotavljajo, kako sami dejavno prispevajo k varovanju in ohranjanju naravnega okolja ter k urejanju okolja, v katerem živijo,
- spoznavajo, da so spremembe v okolju včasih za živali ali rastline ugodne, včasih pa škodljive, lahko pa so za nekatere ugodne in za druge škodljive,
- pridobivajo izkušnjo, kako z lastnim delom pridelati hrano,
- izboljšujejo kritično razumevanje in osvajajo dejavnosti za razvoj trajnostnih prehranskih sistemih.
Urejajo zelenjavne gredice, cvetlična korita, obrezujejo drevje in pridelujejo kompost, ki ga koristno uporabijo.